player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Kraków!

23 stycznia 2013

Kraków!

Wreszcie jestem w domu. Podróż powrotna była wyjątkowo nieprzyjemna. Pociąg przyjechał ze sporym opóźnieniem, choć mogło być gorzej.., ale wróćmy do początku. Przyjechałam w sobotni wieczór. Dopiero w niedzielę spotkałam się z kuzynkami, Anitą i Lidką. Był to typowo rodzinny wyjazd. Mimo dużego mrozu, minął mi bardzo miło:) Niestety niczego nie "uwieczniłam" na zdjęciach, bo mój wspaniały aparat zmusił mnie do pozostawienia go w domu. Więc nie mam właściwie nad czym się rozpisywać.. Pod koniec dzisiejszego dnia pozwoliłam Sb na mały wydatek w kafejce. Przysmaki pobudzały głód, a ceny odstraszały. Podróż mnie tak wykończyła, że nie zważałam na pieniądze. Pozwoliłam Sb na kupienie małego pączka w czekoladzie z posypką, który smakował cudnie! Chyba nigdy nie jadłam czegoś tak dobrego! Wart był tych 7zł. Zostawiam Wam chociaż jego zdjęcie, na wieczór.^^ Teraz pewnie zabiorę się za jakiś ciekawy film. Myślę o `Incepcja` lub o moich ukochanych powtórkach Kabaretów. Zobaczymy, na co mnie poniesie, a Wam - dobranoc!

109 komentarzy:

  1. też byłam nie dawno w Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś mnie do tego pączka <3

    miłej nocy. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładny szablon bloga i ogólnie cały wygląd, bardzo przyjemnie się czyta i ogląda *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, mniam, mniam, jak bardzo bym zjadła :D Szalenie mi się podoba, muszę przyznać, że teraz narobiłaś mi smaka :D A szablon też - piękny :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mam teraz ochotę na takiego pączka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dokladnie blog jest bardzo ładny :) od razu zacheca do czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś mi smaku na sam wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm ale pysznie wygląda :) Zapraszam na rozdanie do mnie jeśli chcesz

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie pączki, są wyśmienite. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmmmmmm... musiałaś nam zrobić takiego smaka na tego pączka?! :(((
    Zapraszam do mnie! http://nie-legal.blogspot.com/
    Dobranoc :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm, pysznie wygląda ten pączek ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. MMM, Zjadłabym z chęcią tego pączka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam lubie pociągi ;)
    a jak widze tego pączka to robię się głodana ;D
    pozdrawiam ciepło i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;) właśnie powróciłam do bloga porzuconego przed laty i chętnie zawieram nowe znajomości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak tutaj u Ciebie uroczo! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że wypad zaliczasz do udanych. A pączek wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podzielisz się !?. :)
    Haha to był tylko żarck ;*
    miiikusia.blogspot.com --> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. mniam <3

    +zapraszam do obserwowania odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo , jadłam niedawno takiego donuta *__*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kraków *.* kocham to miasto!
    A te pączki są bardzo dobre też polecam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć !
    Zostałaś nominowana do Liebster Award ! Pytania znajdziesz na moim blogu : stronica009.blogspot.com w zakładce Liebster Award !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm pychota :) chociaż ostatnio w ogóle mnie nie ciągnie do słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. mmmmmm *.*
    fajnie się ciebie czyta :) ! obserwuje ! mam pytanie w jakim progaramie obrabiasz zdjęcia ? chodzi mi szczególnie o ramki :)

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pytania są w zakładce Liebster Award na moim blogu; stronica009.blogspot.com
    Proszę tu jeszcze raz :
    1. Twój ulubiony cytat ?

    2. Musisz wybrać 3 życzenia, które chciałabyś, aby się spełniły, o co poprosisz ?

    3. Twój ulubiony kolor ?

    4. Twoje zainteresowania, pasje,hobby ?

    5. Twoje postanowienia na 2013 rok ?

    6. Ty w 3 słowach ?

    7. O jakiej karierze w przyszłości marzysz ?

    8. Twoje największe marzenie ?

    9. Czego w sobie nienawidzisz ?

    10. Najgłupsza rzecz, jaką do tej pory zrobiłaś?

    11. Najczęściej ubierasz się w...

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też jestem z Krakowa! :)
    Chodzę do 1 gim, a z której dokładnie części jesteś ? :)


    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. o jejku jejku *-* szkoda, że nie ma zdjęć :C +obserwuję i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Incepcja była genialna, polecam.

    OdpowiedzUsuń
  27. mmmmmm <3 ale pychota!

    Świetny blog,dodaję do obserwowanych !:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniam zjadłabym ;)
    Obserwuję , świetny blog
    liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm... pysznie wygląda ;)
    Aż by się chciało samemu zjeść ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam do zabawy więcej informacji u mnie:
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. gdyby nie ta cena kupiłabym z 5 <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniaam <3 Świetnie to zdjęcie :D
    dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pociągi z krakowa teraz mają wielkie opóźnienie

    OdpowiedzUsuń
  34. mmmm.narobilas mi smaka,chociaz jak na poczka drogi jest;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Zrobiłaś mi wielką ochotę na pączka !! :D

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko !
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo ja takiego chce!
    Chociaz cena rzeczywiscie powala..

    OdpowiedzUsuń
  37. Zjadłabym takiego pączusia , wygląda smakowicie, a w to, że wart był 7 zł, nie wątpię :). Ja też nie mam się ostatnio nad czym rozpisywać. Szerze, to zazdroszczę Ci tego, że mieszkasz w Krakowie, to naprawdę piękne miasto, według mnie jedno z najpiękniejszych miast w Polsce ! Mam pytanie : Czy w Krakowie jest Starbucks ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne i to wszędzie:) Na pewno jest w Galerii Krakowskiej i na rynku, bo zawsze tam chodzę♥

      Usuń
  38. ciekawy post ^^
    mam Brata cukiernika, ale takich pączków, jak na powyższym zdjęciu, to On nie przynosi :c
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pączek wygląda pysznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. Matko, ale bym tego pączka wciamała *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale śliczny blog *.* jestem tu pierwszy ale na pewno nie ostatni raz i już się zakochałam *.* Aż mi zorbiłaś smaka tym pączkiem :D
    Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  42. jak mogłaś mi narobić tak wielkiej ochoty na tego pączka? ;o

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :) Zapraszam do mnie - nowy post mine-psychic-hospital.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Te całe linie kolejowe mają jakieś strajki czy cos -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety.. Słyszałam o tym. Jednak strajkować mają dopiero od piątku i z tego co wiem, to nie poprzez wolniejsze jeżdżenie, tylko odwoływanie kursów.

      Usuń
  45. za 7 zł to musiał być dobry :D prezentuje się smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  46. mam możliwość wyjazdu do Krakowa na 2 dni, ale pewnie nie pojadę :P
    pączek mniam *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. Asia jest moja i tylko moja :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah, już wiadomo kto to napisał. ^^

      Usuń
  48. Ale bym sobie zjadła <3
    + nowa notka :) http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html
    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  49. świetny blog :) mam wrażenie, że zajęłaś się każdym nawet najmniejszym szczegółem, mam rację?
    Kocham Kraków i mam tam rodzinę, dlatego bywam tam 3-4 razy w roku :D zjadłabym teraz takiego donuta, albo jakiekolwiek ciastko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. <3 Kocham blogi i cenię Sb każdy szczegół♥

      Usuń
  50. mniam :P
    zapraszam na moje mini rozdanie :)
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie lubię pączków, ale ten wygląda naprawdę smakowicie! <3
    http://rainy-wonderland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. nominuje cie do The Versatile Blogger Award- informacje u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  53. jakie pyszności ;) dopiero na innym blogu widziałam babeczki ;) znęcacie się nade mną ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. Wiesz co dobre !
    Jak patrze na to zdjęcie , to aż mi burka w brzuszku :P
    Incepcje jak najbardziej polecam świetny film .
    Ale kabarety też nie są złe na wieczory :)
    Zapraszam do sb na inparasuit.blogspot.com jeśli tylko masz chwilkę czasu i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  55. ojej, jak pysznie wygląda! na pewno tak samo smakuje *_*
    na pewno był wart swojej ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ahh, na wieczór zostawiłaś nam zdjęcie takiego pączusia :( teraz to dopiero zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  57. tez wybieram sie do Krakowa ;) a co do paczka to zchecia bym teraz zjadla, pychotka <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Kraków !!!!!! pozdrów ode mnie

    Mój blog- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. donut :D ja będe piekła w tym tyg ale ie wiem czy ozdabiac będe polewa ( mama protestuje:() bardzio fajny blog. wspominałas keidyś że twoja mama przeżyła miłość w stylu babi i steopa (3 metry and niebem), opooowiedz! prosze ^^ ;p

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.