player playlist ~ Gdyby jutra nie było: A czasu coraz mniej

30 stycznia 2013

A czasu coraz mniej

Już od 4 dni nie dodałam posta, co wcześniej wydawało mi się nie do przyjęcia. Choć jak widzę, nie tylko na moim blogu wieje pustkami. Ferie zimowe mi się skończyły, przez co mam mniej czasu na bloga. Od poniedziałku nic ciekawego - oprócz "fascynującej" nauki - nie rb, więc nie chciałam dodawać postu o niczym. Teraz piszę, by pokazać się. Tak, jestem, żyję! Znalazłam tę wolną chwilkę z jednego powodu - Nie było mnie dzisiaj w szkole. Miałam trochę przykre zdarzenie.. ale są w nim właśnie plusy:) Wracając. By nie zawiało nudą ja już się zbieram, a Wam zostawiam małą inspirację.
Ahh, ile bym dała za taki cichy kącik w pokoju:(

138 komentarzy:

  1. Ja też chciałabym mieć coś takiego w pokoju, przecież to jest cudowne... :) Niestety, szkoła ogranicza, a na ferie muszę jeszcze poczekać dwa tygodnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się stało że nie byłaś w szkole ?(Jeżeli nie chcesz nie odpowiadaj).
    Chciałabym taki pokój !

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak!przydałoby się cos takiego, z kubkiem gorącej czekolady i dobrą ksiązką!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam ferie ^^

    Świetny kącik.:d Taki miękki.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny pokój, choć nie w moim stylu. Chociaż rozumiem, że może się podobać. A co do zaliczenia-udało mi się, po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, w czasie szkoły ma się o wiele mniej czasu na bloga :c
    Też chciałabym mieć tak w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne! chce taki pokój ;)

    + ładne SĄ! mnie na tym zdjęciu nie ma:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki fajniutki kącik;)) Też taki chcę...;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje ze sytuacja sie poprawi i bedziesz miala wiecej szasu dla boga ;)
    Sliczny ten pokoj ze zdjecia *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ; ) Kolejna pewnie jutro.

    Ale mi się to podoba ! Chciałabym takie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  11. zamierzam pomalować sobie na wiosne 2 ściany na pudrowo ale wiadomo , że takie cos jest bez porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile bym dała żeby mieć chociaż własny pokój -,-
    ale ładny kącik, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym mieć takie miejsce w pokoju *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chciałabym mieć takie miejsce. Chociaż właściwie mam, może nie za szkłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne to miejsce :)

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny blog, cudownie piszesz i do tego wygląd bloga :) zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna 'mini' inspiracja <3
    Ja już w następny poniedziałek ide do szkoły ; (

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaa ;) Genialnie byloby miec taki kąt :))

    OdpowiedzUsuń
  19. taki kącik to jedno z moich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też bym chciała mieć takie miejsce w pokoju ♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym chciała mieć taki kącik w moim pokoju. Blog jest super <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. genialny ^^
    Chyba każda z nas o taki marzy ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też dałabym wszystko za taki mały, przytulny kącik w pokoju.. :|

    OdpowiedzUsuń
  24. Też nie mam czasu na prowadzenie bloga w czasie roku szkolnego ;c. Teraz mam ferie i jest coraz lepiej :D. Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. kto by nie chciał takiego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. aleee bym chciała taki pokój ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym mieć taki kącik <3

    OdpowiedzUsuń
  28. kto by nie chciał takiego miejsca dla sb. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  29. Oddałabym wszystko za taki pokój !

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie świetny kącik .
    I sama bym wiele oddała by taki mieć .
    Uroczy , Spokojny , a mimo to ma taki 'charakterek'

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny i przytulny kącik, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Such a beautiful space!!!!!
    kisses!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj chciałoby się, chciało :)
    Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ten kącik jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. ja na szczęście dopiero zaczęłam ferie, więc na razie o naukę się martwić nie muszę :D ale po feriach trzeba się wziąć za siebie.. w takim kąciku, na pewno nauka byłaby przyjemniejsza ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie miejsce w pokoju to marzenie.Mi ferie zaczynają się 11 lutego i już po prostu nie wytrzymuję.Niby czas szybko leci, ale na te ferie wyjątkowo długo muszę czekać.

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuje i zachęcam do tego samego ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. ochhhh ja też bym chciała taki pokój! *_*

    OdpowiedzUsuń
  39. O, ja też chciałabym mieć takie miejsce.:)
    Pozdrawiam.
    eingharp-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. prze, prze piękny ten pokój!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Też chciałabym mieć taki kącik <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Też bym chciała taki kącik, ale niestety, mój pokój jest wielkości tego kącika xd
    Co ci się stało ? ;(

    OdpowiedzUsuń
  43. MeeGa pokoik . ^^
    Też taki chcę .

    OdpowiedzUsuń
  44. ale cudny ** i ten układ taki stonowany <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny blog! ; *
    Tylko życzyć sukcesów : ))

    świetny, marzę o takim <3 ; *

    OdpowiedzUsuń
  46. ` też nie mam zbytnio czasu na pisanie na blogu ;dd

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznee. Marzenie.♥
    Zapraszam do mnie;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie w szkole nie było tydzień :)


    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialne chciałabym takie łóżko *___*

    OdpowiedzUsuń
  50. No właśnie, jak mogłaś nas zostawić na tak długo!? ;)
    Ależ cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. ooo też chciałabym taki kacik w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałabym dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej, a więc nominuję Cię do "The Versalite Blogger", zapraszam po więcej informacji do mnie na bloga ;)

    Pozdrawiam, Cloudy ;*
    www.cloudyday18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pokoik serio świetny! A ja ferie dopiero za tydzień

    OdpowiedzUsuń
  54. nie wieje pustkami!! :) masz ferie więc korzystasz ;dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to chodzi, że ferie mi się skończyły w tamtym tygodniu! Zaczęła się szkoła i mam mniej czasu na bloga. :)

      Usuń
  55. A moje ferie dopiero się zaczną 11 lutego :P
    U nas też teraz rzadko pojawiają się posty... Szkoła i wgl..;/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  56. serial możesz obejrzeć na zlaukaj.tv
    też bym chciała taki tajemniczy kącik :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Na cóż ... Ja ostatnio się zorganizowałam i mam więcej czasu na wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  58. też bym chciała taki przytulny kącik w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. a ile ja bym dała by mieć taki kącik o mój boże :D może już za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  60. ja jeszcze jestem przed feriami :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj mi tez by się przydał!!!:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. mi tam daleko do feri ;c
    też bym chciała mić taki kącik ;3

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja dopiero czekam na ferie;D
    Też bym chciała tak kącik:)

    OdpowiedzUsuń
  64. jaki przytulny kącik!
    przydałby mi się taki w moim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Cudny kacik ;*
    Dziekuje za komentarz na moim blogu i chetnie zaobserwuje bo fajnie tu :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. Cudowny kącik, oj chętnie bym się tam zamknęła:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz wspaniałego Bloga : )
    FAJNE NOTKI : )
    POZDRAWIAM , OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ : p

    OdpowiedzUsuń
  68. super, dziękuję za miły komentarz

    OdpowiedzUsuń
  69. Jeju, taki kącik jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. też nie pogardziłabym takim kącikiem:c super blog!:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ten kącik jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  72. ale fajny pokój <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Spoko, ja już obserwuję :D Tak wgl to też chciałabym mieszkać w Krakowie ♥ Zamiana ? :D
    Boooski ! Też chciałabym mieć taki kącik u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny taki kąt :) zapraszam na konkurs, do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Znakomita inspiracja ! :)
    Dobrze, że napisałaś ^^
    Sprawdź pocztę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ymm, sprawdziłam i nic konkretnego mi nie doszło;o

      Usuń
  76. Ja swojego bloga niedawno usunęłam, a dzisiaj założyłam kolejnego, nowego :) szkoła, szkoła i ludzie nie piszą.
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. nie słyszałam o tym filmie,ale zobaczę go, również poruszył mnie temat Indii i tego co się tam dzieje. Postanowiłam też przeczytac "niebieski notatnik",mysle, ze cie zainteresuje bo tematyka podobna.
    fajne takie łożko,marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Mnie taki kącik również by się przydał :) Odpoczywałabym w nim po ciężkim dniu w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. przydałby mi się taki cichy kącik :>

    OdpowiedzUsuń
  80. Ale przytulny kącik *.*

    +obserwuję i zapraszam do mnie C:
    Pozdrawiam Stella x

    OdpowiedzUsuń
  81. dziekuje , jesli masz pytania to zadawaj bo na tym ma polegac nastepny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Bardzo, bardzo fajny i ciekawy blog.
    Obserwuję i liczę na rewanżyk.
    Zapraszam
    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. tez bym chciala taki kącik

    OdpowiedzUsuń
  84. Na razie nie mam czasu go zrobić, ale się pojawi. Kiedyś. ^^

    OdpowiedzUsuń
  85. Takze chcialabym miec taki kacik :-)
    zdradz jak to robisz, ze masz tyle komentasdrzy, odp u mnie na blogu.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  86. Jejku, jaki ładny *.* Chyba bym z niego nie wychodziła!

    OdpowiedzUsuń
  87. ciekawy blog a ten kącik to sama chciałabym mieć , zapraszam do mnie http://prawdaszczeroscklamstwo123.blogspot.com/ mam nadzieje że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  88. dla kogo lepsze dla tego lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  89. ale uroczy ten kącik, też bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja dopiero będę miałą ferie : )

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja takiego kącika jak na zdjęciu nie mam, ale mój cały pokój jest moją ostoją :) Mnie dopiero czekają ferie, już tylko jeden tydzień roboczy :D (ale za to codziennie sprawdziany :c)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  92. Chciałabym coś takiego w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Też bym chciała mieć coś takiego <3
    Ja jednak ciągle mam nadzieję, że podniesie się z tego wszystkiego i wróci do choć połowy dwanej świetlności.

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetny blog <3 zapraszam do mnie , liczę na rewanżyk w kwestii pozostawienia po sobie śladu i obserwacji ^^ Jak możesz kliknij ''lubię to'' ja już kliknęłam :>>

    OdpowiedzUsuń
  95. o jezu też bym chciała taki kącik !

    OdpowiedzUsuń
  96. dziękuję bardzo:)! równiez obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  97. świetny blog ! :)
    obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo mi się podoba Twój blog ;) Obserwuje !;D

    OdpowiedzUsuń
  99. taki kącik i mi by się przydał :3

    dziękuję za odwiedziny na moim blogu ;*
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  100. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. Zrobisz może taki post o prowadzeniu bloga. Mam na mysli porady i w ogóle.

    A mam pytanie jak zrobiłaś że w komentarzach masz kółeczka jako innych osób zdjęcia 'avataru' / z góry dziękuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bloga Hafiji chyba, nie pamiętam już dokładnie.

      Usuń
  102. STUNNING POST! I REALLY LOVE IT!! NICE PICS!
    You have such a fantastic blog!
    I'd sure love to follow each other! Would you follow me first and let me know so I can follow you back immediately?
    CHIC STREET CHOC
    FOLLOW ME ON FACEBOOK
    FIRMOO: INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  103. O! boski! oddałabym wszystko *.*
    świetny blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.