player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Porządki

28 grudnia 2012

Porządki

Coraz bardziej zbliżamy się do nowego roku. Właściwie, to już tylko 2 dni! Dziś zdążyłam już zrobić generalne porządki, niestety te w głowie, wciąż są pełne chaosu.. Z nowym rokiem dojdą nowe kłopoty, choć i niektóre problemy być może się rozwiążą. Z każdym dniem zaczynam czuć się coraz gorzej. Mam wrażenie, że wszystko zmienia się na gorsze, a niektóre rzeczy nie dają o Sb zapomnieć. Nie wiem, ile to będzie trwać. Dziś mam taki sentymentalny dzień. Dużo myślę, wspominam. Na osłodę obejrzałam "Trzy metry nad niebem", kocham ten film. Tak samo, jak drugą część. Dzień zaliczam do tych pochmurnych..


93 komentarze:

  1. Ja też zaliczam dzień do pochmurnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ładny blog :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wlasnie skonczylam porzadki :D Jestem z siebie dumna ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog też jest cudowny! : )
    Dodaje do obserwowanych : )

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jakiś dziwny dzień dzis :<
    Zapraszam na nową notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam obejrzeć sobie "trzy metry..." ale jakoś nie miałam okazji : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku !!!! kochana jak się ciesze ze znalazlam Twojego bloga !!!! swietnie piszesz, zajesz swietne zdjecia , CUDOWNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + oczywiście nie moze mnie tu zabraknąć i dodaje sie do obswerwatorów !! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sylwester !! :)

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest świetny:)
    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia robisz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie ten rok nie był najlepszy, ale jakiś masakryczny też nie był.
    muszę oglądnąć ten film ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy metry nad niebem <33
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie mów... jest godzina prawie 18 a ja w piżamie siedze:P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też muszę zacząć.. uff!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzy metry nad niebem *.*

    Masz prześliczny blog.

    +Jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  16. mój dzień też pochmurny :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Troski i zmartwienia trzeba odłożyc na bok :) po co wchodzic w nowy rok ze zbędnym bagażem? Głowa do góry :)!

    Pozytywny blog, a zdjęcia czadowe *.* przyciągają uwagę :).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również muszę zacząć robić te porządki w głowie ;)
    Też oglądałam ten film i bardzo fajny ;3

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie oglądałam tego filmy, ale chętnie go kiedyś obejrzę ♥
    Obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ehh tak pochmurny dzień mnie jeszcze brzuch boli...xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, nie przejmuję się. Nowy rok to nowy start, na pewno wszystko się ułoży (kiedyś musi!) :))
    Podoba mi się tutaj, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszyscy piszą o tym filmie... muszę i ja go obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam. No ale co tu się dziwić, film jest naprawdę godny polecenia. ♥

      Usuń
  23. przykro mi z powodu tego ze mialas pochmurny dzien, sama czesto duzo mysle o wszystkim i wspominam...troche dolujace. Dziekuje za mily komentarz na blogu♥
    P.S Uwilebiam twojego bloga!♥ Bede go bardzo czesto odwiedzac:3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także w końcu muszę zabrać się do obejrzenia tego filmu! Planuję, planuję i nic mi z tego nie wychodzi ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. też w końcu będę się musiała wziąć za generalne porządki ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Właściwie to jeszcze 3 dni, bo grudzień ma 31 dni, więc spokojnie jeszcze kupa czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za miłe słowa co do bloga <3 Ty również fajnego prowadzisz ;)
    I tak samo lubię ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też zaczynam robić generalne porządki ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. kocham ten film :)

    Aria ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. psy są z natury grzeczniejsze od kotów, choć też potrafią nieźle nabroić ;d

    też dziś u mnie nie za wesoło, za dużo myśli na jedną minutę, tych niekolorowych.

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie też przydałyby się porządki, chcesz mi pomóc? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Oglądałam pierwszą i drugą część tego filmu, ale mnie nie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też robiłam porządki ;d
    zapraszam na mojego bloga, ja już obserwuję, liczę na to samo ;)

    http://never0again.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Oooo właśnie chciałam obejrzeć ten film ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny nagłówek ...sama robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  36. zappraszam do mnie, sprzątanie by się przydało (:
    oglądałam 3 metry nad niebem *świetny film* ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za miłe słowa ! :)
    Powodzenia w porządkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie porządki zrobione. Bardzo podoba mi się Twój blog *.* Ten film jest super <3
    + obserwuję i liczę na to samo ;)
    freshfashion-ika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie porządki już zrobione:) Twój blog jest super *.* Uwielbiam "Trzy metry nad niebem" <3
    + obserwuję,, bo fajny

    OdpowiedzUsuń
  40. Czytam teraz tą książkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytam teraz tą książkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też muszę się zabrać za porządki. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. faje to zdjęcie ;)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja porządki muszę zrobić dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. dziękuję, bardzo mi miło :3

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy blog. ;d
    Zapraszam do mnie : http://zakochanawwiosnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ale super swetry <3
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog i zapraszam ponownie ;)
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojj, nie przejmuj się takie nastroje szybko mijają ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Miło mi, że Ci się spodobał mój blog :)
    Twój również jest świetny :D
    Nie wiem czy wiesz ale zamieściłaś 100-nego komentarza na moim blogu :)
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  50. fajny blog :D
    obserwuję i liczę na rewanż♥

    OdpowiedzUsuń
  51. ooo.. takze dzien zaliczam do pochmurnych :d +dodaje.

    OdpowiedzUsuń
  52. Też mam takie dni... Wiem, że nowy rok oznacza szkołę, a w szkole nie lubię takiej dziewczyny (lekkie obyczaje, takie tam). Cały czas na mnie mordę drze, nikt jej nie lubi oprócz jej bff (o bosh, takie plastiki).
    Więc umrę 2 stycznia ;D

    OdpowiedzUsuń
  53. też uwielbiam "3 metry nad niebem" *_*

    OdpowiedzUsuń
  54. Porządki w szafie by mi się przydały :P w głowie niestety również. Ale jeszcze nie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  55. Też dzisiaj oglądałam ten film :)
    + Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rok, jak rok, ale sylwester będzie idealny !:)

    OdpowiedzUsuń
  57. porządki w szafie, też by mi się to przydało, ale jakoś nie mam do tego chęci. znakomity blog c:

    OdpowiedzUsuń
  58. nice photos I liked your blog, I follow you!
    and if you like mine I hope you like pretty follower :) a kiss

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie zrobilam zadnych jeszcze ani w glowie ani w szafie hahaha ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. świetne sweterki!
    uwielbiam ten film !!!
    super blog, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja porządki będę robić po nowym roku,a przed sylwestrem trzeba będzie spisać postanowienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  62. Oj tam Oj tam ^ ^ To tylko 173 hah :P :3

    OdpowiedzUsuń
  63. ja nie robie porządków o.O jakoś mi się szafa trzyma :d

    OdpowiedzUsuń
  64. ja zbieram się za oglądanie 'Trzy metry nad niebem' jednak przed chcę przeczytać książkę :D :)

    OdpowiedzUsuń
  65. film nawet fajny ale nie rozumiem czemu tyle osób sie nim jara, jak dla mnie jest przesłodzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja również w głowie mam chaos i nie wiem jak sobie wszystko poukładać. Mam nadzieję, że następny rok będzie o niebo lepszy. Co do filmu "Trzy metry nad niebem" to jeszcze go nie oglądałam, ale chyba się skuszę;D
    Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  67. ten stan utrzymuje mi się przez 3 dni już :(

    OdpowiedzUsuń
  68. dziękuje bardzo za miły komentarz :) co do posta, trzy metry nad niebiem to naprawde cudowny film, a widziałaś drugą część? tylko Ciebie chce, tak się chyba nazywa, też bardzo polecam :) chociaż i tak wolę pierwszą ;)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowowanych, bo fajnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam obie części, świetne są♥ Podobno ma wyjść nawet trzecia część!

      Usuń
  69. ja dziś robiłam porządki. :D

    OdpowiedzUsuń
  70. jejku bardzo mi miło moge wiedziec jak zrobić taki sniezek na bloga ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, już nie pamiętam. Użyłam kodów html z przypadkowej strony internetowej.

      Usuń
  71. śliczne sweterki ;*
    Dziękuje za odwiedziny ,zapraszam częściej :)
    Zapraszam ;*

    Proszę udostępnij moją stronę na Facebooku / Polub!
    Dzięki
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  72. very nice and warm knit <3
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. love love love !


    www.sultanassanctuary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.