player playlist ~ Gdyby jutra nie było: Wymarzony pokój

27 grudnia 2012

Wymarzony pokój

Wczoraj w internecie znalazłam zdjęcie ciekawego pokoju, które wkleiłam poniżej. Myślę, że taki pokój mogłabym nazwać moim wymarzonym!:) Pełno białego, mała komoda i "futrzany" dywan. Kocham taki klimat. Choć jak patrzę na ten pokój, to aż mnie korci by w nim posprzątać..
A Wasz wymarzony pokój jak by wyglądał?
Ostatnio dotarło do mnie, że choruję na Lucy'omanię! :D Wczoraj cały czas, spędzony przy laptopie był włączony blog Lucy. Nie wiem co mnie napadło. Obejrzałam jej wszystkie filmiki na yt. Jestem pod wrażeniem jej osobowości i stylu. Naprawdę, świetna z niej bloggerka:)

120 komentarzy:

  1. Ja miałam swój wymarzony pokój. Z taką ogrooooomną szafą, ściany był zielono-granatowe i ogólnie to był taki nowoczesny wystrój. Ale niestety sprzedaliśmy to mieszkanie... :<
    broken-broccoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. i brakuje słodkiego kotka i faceta <3

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ♥


    zapraszam na mojego bloga
    guma-balonowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny pokoik

    http://colorfullifeteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedługo robię remont pokoju i właśnie chce by wyglądaj podobnie jak ten na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wiosnę mam remont pokoju, i zainspiruję się lekko tym pomieszczeniem :) Świetny pomysł z tym by powiesić tak ciuchy *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. W pokoju się zakochałam *.*

    Oczywiście, że ci pomogę w HTML :)
    Napisz mi na e-mail czego potrzebujesz : pinczi02@wp.pl

    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pokój :) zapraszam do mnie :F

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w przyszłym roku mam zamiar dokonywać pomalutku zmian w moim pokoju, już w styczniu będę miała łóżko na paletach :).

    OdpowiedzUsuń
  10. mój wymarzony pokój to ten ,w którym mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przez pewien czas lubiłam Lucy , ale doszłam do wniosku że swoją popularność osiągnęła wyglądem, gdzie jak się przyjrzeć ładnie jej tylko w koku i rozpuszczonych włosach bo ma odstające uszy ... Tym bardziej po pewnym czasie sprawia dla mnie wrażenie dumnej i uważającej się za najładniejszą mimo że może zawsze temu zaprzecza gdy ją hejtują. Ale to tylko moje zdanie każdy ma swoje :)
    ZAZNACZAM ŻE NIKOGO NIE CHCIAŁAM OBRAZIĆ !

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej podoba mi się prawa strona pokoju, te ciuchy powieszone teoretycznie na prostej, zwykłej rurce, a jaki mają urok :3 śliczny pokój :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pokój też taki chcę <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój wymarzony pokój... Mały i przytulny ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię Lucy. Pokój cudeńsko. ^^

    alicepblog.blogspot.com- nie zmuszam do odwiedzin, ale jeśli kiedyś byś się nudziła i miała wolną chwilę, to było by mi miło.

    OdpowiedzUsuń
  16. chciałabym mieć taki pokój ale niestety dzielę go z bratem ale mam zmiar przyozdobić sobie scianę że wyglądało to fajnie chociaż w jakiej częsci;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Oo tak pełno białego <3 Ogólnie marzę o białych meblach i jasnych ścianach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. tez bym taki chcialaa :) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. też podobają mi się takie pokoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny <3
    Dziękuję za komentarz ;)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny ten pokój. Sama bym taki chciała. :)

    Dziękuje za miłe słowa i zapraszam częściej. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli już mi wierzysz ,z eto nie ja napisałam z tego anonima?

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely pictures. Love it !
    Would u like to follow each other ?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://makelifecrazier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. też lubię taki klimat ;d i zawsze podobały mi się ciuchy wiszące na tych stojakach czy jak to się nazywa ;D ale szkoda że kurz się wtedy na nich zbiera ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokój na tym obrazku świetnie urządzony, w moim typie, chociaż ja marzę o czymś większym ;p
    Zapraszam do mnie, nowa notka ;)
    http://secretsareeverywherebb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mam dosyć dużych pokoi, dlatego wolę takie średniej wielkości:)

      Usuń
  27. też chciałabym taki pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pokój. :) Mi się też marzy taki z białymi meblami. *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Również bym chciała mieć taki pokój ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wo ! ten pokój to teraz mój wwmarzony pokój ;dd !

    OdpowiedzUsuń
  31. Kiedyś pisałam post o swoim wymarzonym pokoju. ♥

    lilianka-blog.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  32. świetny blog , z pewnością będę zaglądać tutaj częściej :)
    obserwuję + zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Lucy jest naprawdę świetną bloggerką.:) Mój wymarzony pokój? Hm."buntowniczy". Głęboka czerwień z domieszką beżu i odrobina czerni i bieli:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny jest i taki właśnie jest czymś wymarzonym :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pokój jest prześliczny, ciekawe czy zawsze tak wygląda czy tylko do zdjęcią :)
    Po wyglądzie twojego bloga widać, że przyszłe treści zapowiadają się obiecująco. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wymarzony pokój? hmm.. na pewno z ogromnym łóżkiem, garderobą i własną łazienką

    w wolnej chwili zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pokój jest przepiękny.Taki przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twój blog również jest świetny, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny pokój :) Ja wolałabym duuuuuuuże okno :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. great blog, keep it on!
    rebelishion.blogspot.com

    xoxo, your NEW FOLLOWER

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się on spodobał . Ale nie wiem co mnie pokusiło by zrobić go na swoim blogu. Jest genialny. jak tylko bd. miała czas i pomysł to na pewno zmienię . Może ty masz jeszcze jakieś pomysły w zanadrzu . Doradzisz mi może ? Hehe..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Nie umiem Ci doradzić. Nie znam Twojego gustu, ulubionych kolorów.. To zależy tylko od Ciebie:)

      Usuń
  42. Jeeej genialne to *.*

    ___

    www.casprzet.blogspot.com ZAPRASZAM DO SB ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny pokój. Powodzenia w prowadzeniu bloga i szczęśliwego Nowego Roku :)
    Polecam http://thevickyexperience.bloog.pl nie mój, ale tam zostaw komentarz

    OdpowiedzUsuń
  44. Oo uwilbiam Lucy ♥a pokoj boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny blog !
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za miły komentarz ;-) A zdjęcie pokoju przepiękne, świetny pomysł z rozwieszeniem garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  47. szczerze mówiac nie mam żadnego takiego wymarzonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny pokój! osobiście czekam na remont mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja jakiś czas temu miałam "fazę" na Lucy. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pokój nawet ciekawy ... ale jak dla mnie stanowczo za dużo białego ;) Plus jest taki że podobają mi się pokoje na poddaszu, ale raczej urządziłabym go inaczej :)
    Prowadzisz bardzo fajnego bloga :)
    Jak coś zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Teraz to i mi się będzie marzył! :) Nie robię z włosami nic, myję i zostawiam żeby wyschły ;d

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładny pokój, uwielbiam biel, ale teraz mam mały pokój i marzy mi się trochę większy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ok, możesz napisać do mnie na pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny! *_*
    Ja tez chcę taki pokój! <3

    OdpowiedzUsuń
  55. ale ładny!!!
    oo Lucy ma świetnego bloga:d

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny. :) artystyczny nieład.

    OdpowiedzUsuń
  57. Pokój faktycznie genialny, mała przestrzeń a świetnie zagospodarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też marzę o nowym pokoju , chciałabym żeby moje marzenie zostało spełnione już niedługo . :3

    OdpowiedzUsuń
  59. fajne + zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  60. mam kilka pomysłów na wymarzony pokój, ale nie wykorzystałam ich niestety w tamtym roku podczas przeprowadzki :<

    OdpowiedzUsuń
  61. cudowny pokój!
    też lubię tą blogerkę ;)

    [ marikja.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  62. Super ! też bym chciała taki mieć : D .

    OdpowiedzUsuń
  63. Też chcę taki pokój <3 Podobają mi się takie ze światełkami i tym wieszakiem, w różnych wydaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Takie koszyki to na pewno w Ikei, na pewno w jakiś sklepach z akcesoriami do domu jeśli masz takie w swoim mieście :) Ja już wcześniej zaczęłam obserwować <3

    OdpowiedzUsuń
  65. fajny pokój. ty tez jesteś fajną blogerka ;p

    OdpowiedzUsuń
  66. też marzy mi się piękny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny, bardzo dziękuję za miłego słowa:) Będę tu również wpadać często, bo jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  68. kocham jasne pokoje :) są takie przejrzyste i wprowadzają w dobry nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Pokój oczywiście śliczny, ale zupełnie niepraktyczny.. Ani znajomych zaprosić an nic - wiem bo jestem posiadaczką prawie, że identycznego.

    OdpowiedzUsuń
  70. fajny blog :)
    Zaparaszam do mnie.

    http://clara-klariss.blogspot.com/

    Za każdy komentarz i obserwację dziekuję :))

    OdpowiedzUsuń
  71. też bym chciała taki pokój ;)

    zapraszam do mnie:
    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. To taki pokoik w skandynawskim stylu. Lubię białe aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  73. właśnie taki pokój jak na zdjęciu podoba mi sie najbardziej, marzą mi się białe meble, ale rodzie nie chcą mi kupić :/
    / tez mam faze na Lucy, to dzięki niej założyłam bloga
    +obserwuję, świetny blog! :*

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetby pokój <3
    Fajny blog , rówznież obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Dziękuję bardzo mi miło :)
    Mi Twój blog również bardzo się podoba :) super wystrój :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo fajny blog . Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! : http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. fajny pokój:) jak bym miała takie poddasze to by było cudowanie:)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  78. też chcę taki pokój!!!! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny pokój, na pewno chciałabym w takim stylu i w ogóle, ale na pewno większy. :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Super, naprawdę ładny :) I cieszę się, że podoba Ci się mój blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  81. świetny ten pokój, chciałam bym mieć taki podobny do tego trochę :D
    fajny blog :D
    zapraszam do mnie - ciasteczkoyeah.blogspot.com : )
    Dodaje do obserwatorów, mam nadzieję, że też się dodasz :: )
    pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
  82. super blog bardzo mi sie podoba

    zapraszam na mój i do obserwowania

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. noo wsumie tez bym chciala miec taki pokooj :)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  84. O fajny blog, ciekawe posty, poruszane interesujące wątki. Super!
    A co do wymarzonej szafy, to moim zdaniem każdy ma w głowie jakąś wymarzoną nie tylko szafę i chce dążyć do realizowania swoich marzeń, niestety życie to nie bajka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  85. zawsze podobały mi się pokoje na poddaszu, niestety mieszkam w jednopoziomowym domu, a górę rodzicę przewidują wykończyc za jakies dobre kilka lat. :D mój pokój w każdym razie jest w porządku, ale do wymarzonych typów nie brakuje mu wiele.
    Też uwielbiam Lucy :D

    OdpowiedzUsuń
  86. no przyznaję pokój niesamowity, jednak trochę za mały. Białe meble niedlugo sama będę posiadała i myślę że mama również zgodzi się na wieszak na ubrania.

    sama uwielbiam lucy, tak samo jak wiśkę z podobną sytuacją jak lucy. jestes tak samo dobrą blogerką jak ona.

    w wolnej chwilu zapraszam do
    mnie fashionintherainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. ach śliczny pokój :)) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  88. Też uwielbiam Lucy ;)
    Chyba każdy ma wymarzony pokój..

    OdpowiedzUsuń

Cześć blogerko! ♥

Nie wstawiaj linku w komentarzu,
za każdy odwdzięczam się dobrowolnie.

Podoba Ci się blog? Zaobserwuj. Nic na siłę.

Nie używaj wulgaryzmów.
Takie komentarze nie będą publikowane.